onsdag 26. april 2017

Jeg trodde det hadde blitt bedre

Jeg og en online-venninne har akkurat startet å prate igjen. Jeg vet ikke hvorfor hun ignorerte meg, men vi hadde startet å prate igjen... nå ignorerer hun meg på nytt uten å gi meg noen grunn. Jeg tror hun og en annen venninne har kranglet, men jeg ser ikke grunnen til å ignore meg hvis det er tillfelle... Jeg trodde hun hadde blitt seg selv igjen, men tydelig vis ikke. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg mister henne forgodt... Jeg vet at hun "bare er en online-venn" men hun betyr veldig mye for meg... Jeg lurer på hvorfor hun ignorerer meg? Kanskje jeg er irriterende eller kanskje hun rett og slett bare har blitt lei av meg. Hun svarer fortsatt de andre... *sukk* dette er så frustrerende og vordan skal jeg kunne fokusere på skole og lekser nå da? Klokka er ti og jeg sitter fortsatt med leksene. Jeg startet sent uansett, men vi har så mye... må tilbake til leksene og må tilbake til å håpe at hun svarer meg... hade

-L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar