onsdag 5. april 2017

Bare en vanlig Onsdag

Hallo alle sammen! jeg vet at det er lenge siden jeg sist la ut noe, men nå var det vel på tide? I morgen skal jeg ha en konsert! Jeg spiller gitar, og jeg har en konsert klokka seks i morgen. jeg var nettopp på øving sammen med Emily og gitar læreren vår, Artur. jeg gruer meg og gleder meg! ShyCat og de andre vennene mine for ikke lov til å komme siden det er bare for familie! Mamma kommer hjem fra kjæresten, Nikolas, bare for å høre på når vi spiller (Og for å pakke til vi skal på hyttetur med Nikolas og ungene hans). I dag så hadde vi Kunst & Håndverk, Safa, Nafa og KRLE. Det var så kjedelig i Safa, Nafa og KRLE! jeg var på tur til å sovne av kjedsomhet (jeg tror ikke det er et ekte ord). Vi har masse lekser til i morgen selv om vi skal på tur! Lekser er bortkastet tid, syns nå jeg. Vi skal på tur sammen med skolen fra nabo byen. Vi er bare et tettsted og den andre skolen har over 600 elever! Vi skal bare være sammen med 5-10 heldigvis. Men det er fortsatt for mange.
Nabo Skole:

5: A=20+ antall elever. B=20+ antall elever
6: A, B & C, men jeg er ikke helt sikker på hvor mange det er etter at de delte opp klassene. De brukte å være bare A og B, men de var for mange, så nå har de en C også.
7: A= 22 elever, B=21 elever tror jeg, C=20 eller 19 elever
Lenger opp er jeg ikke helt sikker på. Bare dette:
8= A og B
9= A og B
10= A, B, C og D. D er for flyktinger tror jeg. Hvis ikke de var for få i 9-ende i fjor til at det er D der nå.

Jeg tror ikke det er en eneste klasse som er over 20 på hele skolen, plus at det er ikke en eneste C klasse på skolen. Jeg gleder meg til turen da, jeg kommer til å få møte vennene mine fra den andre skolen igjen! Jeg brukte å gå på den solen, men 8.Januar.2016 var min siste dag der før jeg byttet til den skolen jjeg går på nå. Vi har flyttet 4 ganger i 2016 og foreldrene mine skiltes, så nå går jeg der jeg går! Det var noe positivt med det da. Jeg møtte ShyCat og to av mine andre venner! Men nå skal jeg ta meg en liten sykkeltur i det fine vårværet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar