tirsdag 13. desember 2016

Hallo! mitt navn er Lizzy DragonClaw og denne bloggen blir litt som en dagbok. Jeg bruker og overdrive litt med det jeg sier eller skriver, så... Ikke tro på at hvis jeg sier: "OMI, Jeg kommer til å dø av kjedsomhet!". jeg gleder meg til å blogge med dere! Dere lurer sikkert på hvem som navner barnet sitt Lizzy DragonClaw, vell ingen jeg kjenner! Jeg kommer ikke til å si hva mitt egentlige navn er, men vennene mine har navn som mange andre også har, så jeg føler meg litt trygg på og bruke demmers navn... Men dere kaller meg Lizzy! Jeg er tolv år gammel og jeg vart født den 24.November 2004!

13.Desember

Venninnen min er i Grand Canaria, så jeg er foreløpig alene i friminuttene på skola... Men jeg liker det. Det er mye mere avslappet alene enn med andre. Jeg foretrekker som oftest å være alene, men det er fint å ha Elida eller Mariell på besøk noen ganger også!
         Klokken er halv ni og jeg er ikke ferdig med leksene engang!
         Ex-Kjøresten min Eddie slo opp med meg via.tekst melding pga vi flyttet fem kilometer vekk som endte opp med at jeg måtte bytte skole... Jeg måtte folate de gamle vennenne mine og jeg måtte starte et nytt liv her: Ny skole, Nylig skilte foreldre (i februar), Gitt bort en hund og en katt, avlivet en hund, Kj-en slo opp, vi flyttet fire ganger og nå er en av de eneste vennenne mine i Kabelvåg i Gran Canaria! hvordan kan året bli verre!? Dagens sang (sangen som er litt som dagen min): Echo, fra Jason Walker... Jeg må dra nå! Ses i morgen folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar